Σάββατο 26 Απριλίου 2014

Μάθημα μελισσοκομίας σε παιδιά.


Πριν 2 βδομάδες η δασκάλα Κατερίνα Κουμεντή από το 2ο δημοτικό σχολείο Αφάντου επικοινώνησε μαζί μου γιατί ήθελε κάποιον μελισσοκόμο να δείξει στα παιδάκια της πρώτης δημοτικού πως δουλεύει ένας μελισσοκόμος.
Όπως μου είπε είχε εξηγήσει στα παιδιά πως η μέλισσα δουλεύει σε κοινωνίες, ποιός είναι ο ρόλος της στη φύση, για την επικονίαση και για το αγαθά που μας προσφέρει. Ο ενθουσιασμός μου ήταν μεγάλος. Είναι ο καλύτερος τρόπος να μάθουν τα παιδιά όλα τα καλά που κάνει η μέλισσα. Για να αγαπήσει κάποιος την μέλισσα πρέπει πρώτα να έχει τις γνώσεις. Αυτοί που δεν τις αγαπούν το κάνουν από άγνοια.

Τελικά κλείσαμε ραντεβού στο σχολείο την Παρασκευή στις 4 Απριλίου. Πήρα μαζί μου 2 κυψέλες με άκτιστα πλαίσια πλάισια με μέλι και με γύρες, ένα καπνιστήρι, μελισσομάχαιρα, στολή και γάντια και μια παιδική στολή που έχω αγοράσει για τον μικρό μου γιό. Το μάθημα άρχισε στις 10 και κράτησε μια ώρα.

Τους μίλησα για τις αλλαγές ρόλων που παίρνει η εργάτρια στην διάρκεια της ζωής της, τα προιόντα της κυψέλης, και για τον τρόπο που δουλεύει ο μελισσοκόμος. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν όταν είδαν τα πλαίσια με την γύρη και το μέλι. Σε όλη την διάρκεια έκαναν ερωτήσεις. Έβγαλαν φωτογραφίες με την στολή για να δείξουν στους γονείς τους. Στο τέλος μου ζήτησαν να τους δείξω πως δουλεύει το καπνιστήρι και βγήκαμε έξω για να το ανάψουμε.
Το παρακάτω βίντεο επιμελήθηκε η κυρία Κουμεντή.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου